CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 24 mars 2009

GRATTIS!!

Grattis Tor som nu har tagit alla körkort man kan ta =)

Jag vet att jag är usel på att uppdatera, men jag ska bättra mig.
Allt flyter på jätte bra här hemma. Alva växer så det knakar, får leenden från henne stup i kvarten, sååå söt.
Ludvig han pratar HELA tiden, undra vem han brås på, haha.

På fredag kommer Ludvigs farvorit moster upp (den enda)
Då på kvällen ska vi, jag och Anna allstå, haha, ut och äta god mat och dricka massa gott.
Sen på lördagen ska Anna sitta barnvakt, Tor ska ut med grabbarna och jag ska ut med min favorit Lisa. Det ska bli så roligt.

Så idag var jag ner på stan och hittade en outfit. Jag får se om jag har några skor som passar, annars får jag ta det på fredag då jag ska ner på stan igen. Ska först besöka tandläkaren, sen vidare på stan och fika med Emelie, och in på bolan och köpa dricka.

Ikväll hoppas jag att min Lisa kommer på tebesök och titta på fruarna med mig.
Nu väntar diskberget.. Tur att man har diskmaskin.


Kram på Er.






0 kommentarer: