CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 2 april 2009

Skattepengar hit och skattepengar dit...

SUCK!!! Alla skriver och berättar hur mycket de ska få tillbaka på skatten till sommarn.
Själv får jag säkert vänta till nästa år.. Jag loggade in på skatteverkets hemsida, pirrade i hela kroppen för att se hur mycket jag skulle få. Men istället blev jag RASANDE av ilska. Totalt under hela 2008 har jag fått ihop 9000 kr!!! och det är av försäkringskassan, då jag var sjukskriven efter jag operarade mitt knä. Allstå NOLL kr från min arbetsgivare!! Ni kan ju själva räkna ut vad han gjort!! Så nu får vi se vad som händer. Har ringt skatteverket hit o dit, chefens revisor, och ja, säg nån jag inte ringt!!
Jag tror inte jag varit så arg på länge!

Bara det inte blir nått strul när jag ska börja ta ut föräldrapenning, hittils har jag inte behövt göra det.
Roligt om mitt SGI skulle basseras på 9000 kr. Det blir inte mycket att hänga i julgran.
Nu får jag hoppas att det inte blir så. Men OM, så kommer det bli retruaktivt.

Bara somnade inte förens kl 21 ikväll.. suck. Och jag blir bara sämre i min förkylning.
Haha, nu skrattar jag för mig själv, Klagar jag eller klagar jag =)

Har iallafall shoppat en hel del idag, pyamas på polarn till Alva, ett Didrikson set och ett par gummistövlar till Ludvig. Bytte även mina skalbyxor, tydligen behövde jag 38....har alltid haft 36. Fast man måste ju få plats med underställ.. haha.

Det var lite från mig, Kram E

0 kommentarer: