CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 10 mars 2009

JAAAAA =)

Gina tricot kommer till stan. Nu är det bestämt enligt op.se

Sitter nu och halvsover framför datan, Ludvig kikar på Bilar, ska snart lämna honom på dagis. Måste upp och väcka lill tösen snart. Så tråkigt att man måste väcka henne när hon sover, men jag kan ju inte lämna henne själv.

Idag står det städa på mitt schema. tråkigt men sant. Lika bra att börja direkt efter jag lämnat Ludvig.
Helst av allt vill jag lägga mig och sova, men jag kanske hinner med en liiiiten powernap innan jag hämtar honom på dagis.

Väntar på STORT paket från IKEA, men det kommer inte förens på måndag. Massa möbler och annat smått och gott. Åh älskar att få nya saker =)

Oj, nu var klockan mycket.. måste springa upp och väcka Alva nu.

Kram Elin

4 kommentarer:

lb sa...

Därför att vi behöver en egen :-D

Anonym sa...

Vad sjukt att vi var på krogen i lördags. Det är inte så vi brukar ha det när vi ses! :-D Kram!

Anonym sa...

Ah, sugröret hade jag glömt! Det viktigaste på hela kvällen :-D

Anonym sa...

Hejsan!

Jodå, det går bara fint. Vi har kommit oss till rätta och trivs bra. Jonas kommer ju härifrån och jag har bott här i korta omgångar tex somrar och ett halvår. Det är skönt att slippa flytta till något helt nytt! Det går fint med magen. Den växer coh gror, bara tre veckor kvar nu snart. Spännande!! Hur går det för er? Har ni kommit in i livet som tvåbarnsföräldrar? Kram Catarina