CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 2 mars 2009

Bilder...

Idag lägger jag in några bilder.
Vi mår alla fyra jätte bra. Alva har dock varit väldigt kinkig dom senaste dagarna sen hon börjat med ersättningen. men nu börjar äntligen magen komma igång igen.
Ludvig är väldigt stolt över sin lillasyster, vill mer än gärna sitta och mysa med henne i soffan.
Mina bröst har börjat läka, vilket känns väldigt skönt. När det var som värst så gjorde det ont tillomed av luftdraget när jag gick... AAAAJJJ.
Efetersom jag slutade amma helt tvärt så blev ju brösten som stora bowlingklot och stenhård, men efter några dagar kunde jag nudda dom utan att det gjorde ont.
Var upp till bvc i torsdags och berättade hur jag hade det, hon frågade varför jag inte ring till dom, för då kunde hon skickat mig till amningsmottagningen och där kunde jag fåt tabletter så mjölken slutade. men men, jag led några dagar men nu är det över. Dock är såren inte riktigt läkta. =( men det kommer =)

Syster var hit och hälsade på i helgen. Ludvig fick en stor avlång flodhäst som nu heter "moster anna" När hon åkte så ropade han hela kvällen efter moster Anna.


Nu blir det mys med Alva i soffan.

Kram











2 kommentarer:

lb sa...

Vad roligt med uppdatering och bilder! :-)

Anonym sa...

Hej! Hon är så söt. Hur känns det med en ny liten i familjen? Hoppas att allt är bra med er, det verkar ju som det på inäggen iaf=) Ha det gott. Kram